خبرگزاری کار ایران

رییس بیمه مرکزی مطرح کرد:

جان باختن روزانه۴۳ نفر در سوانح ترافیکی و جاده‌ای/افزایش پرداخت بیمه سوانح رانندگی به ۸۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۴۵

رییس بیمه مرکزی گفت: میزان خسارت پرداختی بیمه برای سوانح رانندگی از ۵۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به حدود ۸۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا سلیمانی (رییس بیمه مرکزی) در دومین یادبود قربانیان سوانح ترافیکی گفت: روزانه در سوانح ترافیکی ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و ۹۰۰ نفر مصدوم می‌شوند  که این  بسیار نگران‌کننده است.

وی دامه داد: میزان خسارت پرداختی بیمه برای سوانح رانندگی از ۵۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به حدود ۸۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه ۴۳ قربانی و ۹۰۰ مجروح  در روز حوادث رانندگی بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: باید در زمینه امنیت و سلامت جامعه تلاش کرد و با پیشگیری این تلفات را کاهش داد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سهم خسارت جانی سواری‌ها ۸۷ درصد و مالی ۱۳ درصد و در موتورسیکلت‌ها سهم خسارت جانی ۹۶ درصد و ‌مالی ۴ درصد است.

به گفته رییس بیمه مرکزی تقویت بخش نظارتی در حوزه‌های راهداری، فرهنگ سختگیرانه برای دریافت گواهینامه، ایجاد استراحتگاه‌های مناسب در طول مسیر ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز