خبرگزاری کار ایران

دادستان راور مطرح کرد:

برخورد قانونی با متخلفین عرصه بهداشت عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۳۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی جامعه مورد تاکید است، گفت: طرح استقرار امنیت غذایی در راستای صیانت از حقوق عامه با قوت در شهرستان راور در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از کرمان، حجت الاسلام و المسلیمن اسماعیل بلوچ زاده در حاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی شهرستان راور اظهار داشت: با دستور قضایی و طبق نظر کارشناسان دامپزشکی و اداره بهداشت شهرستان، میزان 70کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف معدوم شد.

دادستان راور ضمن تذکر به کسانی که حقوق عامه مردم از جمله سلامت و بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند، گفت: اصناف متخلف هرچه سریعتر بایستی نسبت به رفع نواقص بهداشتی ظرف مدت معین اقدام کنند.

‌وی بر اهمیت سلامت غذایی و تامین بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در بازید هیات عالی امنیت غذایی، وضعیت بهداشتی اکثر اغذیه فروشی ها، رستوران ها و کشتارگاه سطح شهر مطلوب ارزیابی شد.

این مقام قضایی اعلام  داشت: در راستای حفظ حقوق شهروندی نظارت و بازرسی ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین عرصه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد  شد.

شایان ذکر است در این بازرسی هیاتی متشکل از  از روسای مرکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اصناف و پلیس آگاهی، دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان راور را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز