خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت تامین سوخت دوم در واحد های گلخانه‌ای و مرغداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۲۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به دلیل کاهش شدید دما و بارش برف میزان مصرف سوخت گاز در منازل بالا رفته و به دلیل سردسیر بودن استان امکان کاهش افت فشار و حتی قطعی گاز مصرفی در واحد های تولید ی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا، نوبخت اژدری با اعلام این خبر افزود: به دلیل  کاهش شدید دما و بارش برف میزان مصرف سوخت گاز در منازل بالا رفته و به دلیل سردسیر بودن استان امکان کاهش افت فشار و حتی قطعی گاز مصرفی در واحد های تولید ی دور از انتظار نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم این عده از بهره برداران به فکر تامین سوخت دوم و جایگزین خود باشند. 

وی افزود:  در این شرایط خاص باید با پیش‌بینی و برنامه ریزی لازم مانع از غیر فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی شد و ضرورت دارد تا با تهیه سوخت ذخیره از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود زیرا مدیریت اینگونه واحدهای تولیدی در طی سالهای گذشته نشان داده است که پیشگیری از خسارت های ناگوار همواره بهترین راهکار برای حفاظت از واحد های تولیدی است.  

وی همچنین خطاب به مالکان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی موتوری از جمله تراکتور و دارندگان سامانه‌های نوین آبیاری افزود: بهره‌برداران باید این تجهیزات و تأسیسات را به صورت مرتب کنترل کنند تا به علت یخ زدگی و ترکیدگی دچار خسارت نشوند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز