خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد؛

پایش بازار شب یلدا در قزوین آغاز شد/شناسایی 13 متخلف در گشت‌های سیار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۸۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پایش بازار شب یلدا و شناسایی ۱۳ متخلف صنفی در میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور گفت: گشت سیار تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی میدان میوه و تره بار مرکزی سرکشی کردند و در این بازرسی، قیمت‌ها، تابلوهای اعلام نرخ، دفاتر و برگه‌های فروش بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین  ادامه داد: چند واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی و صادر نکردن فاکتور به‌عنوان متخلف شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با توجه افزایش درخواست مردم برای خرید کالاهای اساسی چون میوه، شیرینی، آجیل، گوشت، مرغ و تخم مرغ و احتمال افزایش خودسرانه قیمت‌ها، طرح نظارت بازار شب یلدا اجرا و رئیسان شعب با اختیارات لازم برای رسیدگی به تخلفات در محل حاضر می‌شوند.

حسن‌پور گفت: برای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، افزون بر خرده فروشان، شرکت‌های تولیدی و خدماتی، فروشگاه‌های بزرگ، انبارها، بنکداری‌ها و میادین میوه تره بار به صورت آشکار و پنهان پایش و با هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، ندادن فاکتور، خودداری از فروش کالا به سرعت برخورد قانونی می‌شود.

وی رعایت مقررات به ویژه درج قیمت‌ها را نتیجه فرهنگ سازی و اجرای دقیق قانون توسط دستگاه‌های نظارتی برشمرد.

به گفته حسن پور برنامه تشدید بازرسی‌ها تا پایان سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز