خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

۲۵۱ واحد متخلف در گشت ویژه نوروز تعزیرات قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۳۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای گشت ویژه نوروز ۱۰۵ مورد گشت ویژه و ۴۹۲ بازرسی از واحدها صورت گرفته که به شناسایی ۲۵۱ واحد متخلف و تعطیلی و نصب پلاکارد برای ۴۷ واحد منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن‌پور در نشست خبری که ظهر امروز به منظور تشریح اقدامات طرح ویژه نوروز در سالن جلسات تعزیرات برگزار شد، گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز و رمضان از هشتم اسفند ماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، کار جدیدی در استان کلید خورده که براساس آن با اصناف جلساتی برگزار شده و موارد لازم تشریح شده تا از بروز تخلف جلوگیری کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: یک محموله گوشت منجمد تنظیم بازار که به صورت آزاد عرضه می‌شد به میزان یک‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم کشف شد.

این مسئول افزود: در سال جاری ۹ هزار و ۹۶۷ فقره در حوزه خدمات پرونده داشتیم و میانگین زمان رسیدگی در طول سال حدود شش روز بوده است.

حسن‌پور اضافه کرد: میزان محکومیت متخلفین حوزه کالا و خدمات در سال جاری ۵۱۱ میلیارد ریال بود که عدم درج قیمت بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین عنوان تخلف است.

وی عنوان کرد: اتحادیه‌های پوشاک در بازار خیام بیشتر از همه مورد توجه بودند که بیشترین تعطیلی و نصب پلاکارد را داشتند.

حسن‌پور اظهار کرد: برخی از افراد سودجو علی‌رغم اینکه مجازات‌ها افزایش یافته همچنان به تخلفات ادامه می‌دهند، به همین دلیل در راستای احقاق حقوق مردم همکاران از بیشترین اختیارات خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: یک شعبه به طور اختصاصی برای شکایات مردمی تشکیل شده و مراجعه به آن درحال افزایش است که نشان دهنده اعتماد مردم به تعزیرات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: پرونده واحد تولیدی در حوزه غذایی در مرحله رسیدگی است و برای تحقیقات بیشتر پرونده درحال بررسی است.

وی گفت: روزانه در شهرهای حومه قزوین هم بازدید می‌شود تا مرکزگرایی در مرکز استان نداشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: پرونده‌هایی که مربوط به کارخانجات، شرکت‌های عمده تولیدکننده و واردکننده و بخش‌های دولتی است در شعب ملی که در تهران مستقر است، بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز