خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

34 فروشگاه عرضه گوشت در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۵۰

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گوشت گرم تولید داخل براساس دام زنده قیمت‌گذاری می‌شود و بر روند قیمت‌ها نظارت می‌شود و در این راستا حدود 34 فروشگاه عرضه گوشت و قصابی به تعزیرات معرفی و تعدادی از آن‌ها هم پلمب شده است.

مجید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به توزیع گوشت در استان گفت: گوشت قرمز گرم توسط بخش خصوصی عرضه می‌شود و در تمام قصابی‌ها، کشتارگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: گوشت گرم وارداتی با قیمت حداکثر 215 هزار تومان در تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: گوشت منجمد قرمز هم با قیمت 130 تا 155 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف عرضه می‌شود و در این حوزه محدودیت نداریم، گوشت منجمد مرغ هم با قیمت 45 هزار تومان به فروش می‌رسد و حدود 6 تیم بر روند عرضه نظارت دارند.

این مسئول ادامه داد: گوشت گرم وارداتی در 4 استان توزیع می‌شود و در مجموع نمی‌توان از این گوشت یا گوشت منجمد در تمام بازار استفاده کرد؛ زیرا در این صورت تولید در داخل با مشکل مواجه می‌شود و از این رو باید بین عرضه انواع گوشت تعادل برقرار شود، متاسفانه در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز