خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد؛

توقیف محموله 11 تنی پیاز در میدان تره بار قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۲۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا، کشف و توقیف ۱۱ تن پیاز در میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور گفت: با اقدامات نظارتی بازار شب یلدا در سرکشی گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی قزوین از میدان میوه و تره بار، یک دستگاه کامیون حامل ۱۱ هزار کیلو گرم پیاز در یک واحد صنفی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: متهم با هدف گران‌فروشی از عرضه کالا خودداری می‌کرد که با حکم رئیس شعبه تعزیرات حکومتی کامیون توقیف و بار کشف شده زیر نظر بازرسان جهاد کشاورزی به نرخ کارشناسی عرضه عمومی شد.

وی افزایش تقاضای مردم برای خرید کالای مورد نیاز در روزهای پایانی پاییز، به پایش بازار شب یلدا پرداخته و گفت: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، ثبات و آرامش بازار، نظارت بر قیمت آجیل، خشکبار، شیرینی، میوه در دستور کار این مرجع قرار دارد و در صورت مشاهده تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور به سرعت و براساس قانون متخلفان مجازات می‌شوند.

این مسئول افزود: برای مقابله با پدیده‌های بی‌ثبات کننده و سوء استفاده از بازار شب یلدا، شعبه ویژه‌ای به شکایات مردمی و پرونده‌های ارسالی از دستگاه‌های نظارتی در کم‌ترین زمان و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حسن پور هدف گشت‌های سیار را علاوه بر اصناف خرد، واحدهای بزرگ صنفی دانسته و تاکید کرد: با اخلالگران بازار قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز