خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد؛

دستگیری عامل ضرب و شتم پرسنل اورژانس در یکی از محلات شهر خمام

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۰۹

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: رعایت قانون، کنترل خشم و مهار هیجانات می‌تواند از بروز رفتارهای هنجارشکنانه جلوگیری کند، افزود: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و شتم و درگیری با عوامل اورژانس در جلوی یکی از تالارهای شهر خمام، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری شده‌بود گشتند در ادامه با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، محل اختفای متهم را در یکی از محلات شهر خمام شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم در بازجویی خود ضمن ابراز پشیمانی و ندامت اظهار داشته، به دلیل نامساعد بودن حال مادرم کنترل خود را از دست داده و عوامل اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز