خبرگزاری کار ایران

کشف 307 فقره وکالت جعلی برای خروج خودروها از پارگینگ در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۱۶

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، از شناسایی و انهدام باند جاعلان حرفه ای با کشف 307 فقره وکالت نامه جعلی به منظور خارج کردن و سرقت خودرو های لیزینگی از پارکینگ، در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سامان غنی زاده"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه سه نفر از کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه دار در ارومیه با جعل اسناد و تنظیم وکالت نامه‌های جعلی اقدام به خارج کردن یک دستگاه خودروی لندکروز از پارکینگ کرده‌اند؛ پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی های قضایی؛ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم، خودروی لندکروز شناسایی، توقیف و با بررسی مدارک آن، مشخص شد وکالت نامه جعلی بوده و مجددا به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: در این خصوص 2 نفر از متهمان اصلی جعل مدارک و اسناد دستگیر و در بازجویی های تخصصی پلیس به جعل  307 فقره وکالت نامه جهت خروج خودروها از پارکینگ؛ با همکاری 5نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ غنی زاده با اشاره به اینکه  تمامی متهمان دستگیر و  پس از تکمیل تحقیقات؛ برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند؛ از شهروندان خواست که در صورت وقوع سرقت، جعل و یا کلاهبرداری با حفظ خونسردی و آرامش  می‌توانند مراتب را از طریق سامانه 110 به اطلاع پلیس رسانده و همکاری لازم را جهت شناسایی و دستگیری متهمان با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز