خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته دستمزد خانه کارگر:

نمایندگان مجلس اجرای صحیح قانون را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۲۰

دبیر کمیته دستمزد خانه کارگر گفت: تشکلات کارگری باید از نمایندگان مجلس بخواهند که به‌عنوان نهاد ناظر ، اجرای درست قانون کارگری به‌ویژه ماده 41 را از وزیر مربوطه خواستار شده و برای اجرای صحیح قانون پیگیری‌های لازم را داشته‌باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به استان گیلان، نشست کنگره سراسری خانه کارگر (عادی و فوق‌العاده) با حضور ریاست و اعضا در مجتمع کارگران شهید امامی چمخاله برگزار شد.

علیرضا حیدری در این نشست گفت: در کمیته دستمزد توضیحاتی درباره آنچه در سال گذشته در حوزه دستمزد گذشت ارائه شده و نظرات کارشناسی مطرح شد.

دبیر کمیته دستمزد خانه کارگر ادامه‌داد: از نمایندگان کارگران خواسته شد در صورت عدم تصویب، در شورای عالی کار صورت‌جلسه نکنند تا مشروعیت آن را از طرف کارگران زیر سؤال ببرند و از نمایندگان خود حمایت همه جانبه داشته باشند.

وی عنوان کرد: تشکلات کارگری برای پیگیری مطالبات کارگران در شهرهای مختلف حمایت لازم را داشته و در مواردی که لازم بود نسبت به تهیه طومار، امضا و انتشار عمومی آن اقدام کنند.

این فعال حوزه کارگری یادآور شد: لازم است برای تهیه سبد معیشت 1402 تلاش و پیگیری‌های لازم انجام شود و تلاش شود تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده که باری روی دوش کارگران است برداشته شود.

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز