خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین در مدیریت پسماند شهری برنامه جامعی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۴۷

عضو شورای شهر قزوین گفت: در حوزه پسماندها شهرداری قزوین دورهای باطل و هزینه‌های تکراری ادامه دارد و این نشان از عدم برنامه جامع و دقیق در حوزه مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با اشاره به وضعیت مدیریت پسماند در شهر قزوین گفت: مدیریت شهری باید از اساس، وضعیت سازمان پسماند را ساماندهی کند نه اینکه هر چند مدت فقط مدیر این سازمان را جابجا کند.

این عضو شورای شهر قزوین افزود: هنوز انتظارات شورا در حوزه پسماند و تفکیک از مبدا و تولید انرژی و درآمد از زباله به نتیجه‌ای نرسیده است و دور باطل و هزینه‌ها تکرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری هنوز در حوزه تفکیک زباله از مبدا و راه‌اندازی خطوط پردازش در سایت پاکسار برنامه مشخصی ندارد، گفت: متاسفانه سوداگران تفکیک زباله در شهر از مخازن زباله، فعالیت دارند و ما هنوز نتوانسته‌ایم در این حوزه ورود جدی داشته باشیم، شهروندان صبورانه همراه ما هستند اما چقدر از ظرفیت آنان در امر تفکیک زباله استفاده شده است.

اشدری همچنین در خصوص تقویت سامانه ۱۳۷ خاطر نشان کرد: باید تجهیزات این سامانه و پوشش فرم کارکنان متحدالشکل باشد و پیمان‌کار در سطح همان منطقه کارها را انجام دهد و این طور نباشد که یک پیمان‌کار در چندین منطقه و ناحیه کارهای ارجاعی از سامانه ۱۳۷ را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز