خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون مالی شورای شهر قزوین؛

پیش‌نویس اسناد مناقصه پروژه حکم آباد قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۷۰

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه‌‎ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین پیش‌نویس قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه برج حکم آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین صبح امروز با هدف بررسی اسناد مناقصه پیش‌نویس پروژه حکم آباد در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محاسبات مالی و اقتصادی پروژه ازجمله مجموع هزینه‌ها و آورده‌های سرمایه‌پذیر، شرح آورده شهرداری جهت سرمایه‌گذاری، ارزیابی قدرالسهم طرفین، توسط رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کارشناسان مربوطه تشریح شد.

ریزوندی در این باره گفت: این پروژه دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری است و در حال حاضر پنج سرمایه‌گذار برای تکمیل این پروژه و مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس این کمیسیون هم در ادامه با بررسی محاسبات مالی پروژه حکم آباد بر لزوم تسهیلگری در حوزه سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: باید طلسم شش ساله سرمایه‌گذاری در قزوین شکسته شود و از سوی دیگر نیز مباحث حقوقی در پروژه سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گیرد‌.

ولی چگینی خاطر نشان کرد: توجه به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری نظیر سالن همایش، هتل و فضاهای تفریحی و سرگرمی در شهر قزوین توسط مدیریت شهری قزوین تاکید شده است.

وی در ادامه خواستار جذب سرمایه‌گذار ساختمان پزشکان در شهر قزوین شد و گفت: پیشنهاد می‌شود برای رفع ترافیک هسته مرکزی شهر و تجمع ساختمان پزشکان در یک نقطه شهر مطالعات قوی صورت گیرد و با بررسی جوانب کار بتوانیم پروژه جامعی را در حوزه ساختمان پزشکان داشته باشیم.

محسن حق شناس، نایب رییس این کمیسیون هم در سخنانی خواستار بررسی و دقت نظر بخش حقوقی پیرامون قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه حکم آباد شد و گفت: باید مباحث حقوقی و تشریفات مناقصه، پیش نویس قرارداد از نحوه دعوت از سرمایه‌گذار و قرارداد به لحاظ حقوقی مورد ارزیابی قرار گیرد و در این حوزه کار کارشناسی دقیقی صورت گیرد.

مهدی‌خانی، عضو این کمیسیون هم در سخنانی بر لزوم بروزرسانی نقشه‌های تاسیسات ساختمان حکم آباد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز