خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون مالی شورای شهر؛

برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۴۰

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین برنامه کارگروه تخصصی اقتصادی و مالی برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین مورد بحث و برسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه و برنامه کارگروه تخصصی اقتصادی و مالی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین برگزار شد.  

در این جلسه معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین به ارائه گزارش برنامه حوزه مالی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری قزوین پرداخت و گفت: ایجاد خط اعتباری مالی به منظور تامین مالی پروژه‌های عمرانی و شهری،ت هیه پیوست‌های مالی و اقتصادی، جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهی‌های ناشی از تسهیلات بانکی، اتصال تمام فرآیندهای واحد درآمد به سامانه شهروند سپاری، وصول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله برنامه‌های مدنظر در این حوزه است.

در این جلسه همچنین برنامه‌های حوزه مالی مربوط به املاک نیز تشریح شد.

همچنین لوایح افزایش سقف مناقصه و مزایده در انجام معاملات شهرداری، تعیین حق السهم شهرداری در خصوص هزینه نگهداری معتادین متجاهر و اخذ مجوز از شورا مبنی بر تامین نیروی انسانی شرکتی مورد نیاز به تعداد ۴۷۳ نفر مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز