خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

اطلس جامع سرمایه‌گذاری قزوین نقشه راه سرمایه‌گذاران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۳۱

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین گفت: به منظور جذب سرمایه‌گذار و رونق اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری، ضرورت دارد اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر قزوین تدوین شود و از آن برای جذب سرمایه گذار بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسبی استخراج شود.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی با اشاره به لایحه تهیه و تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهر قزوین اظهار کرد: این اطلس به‌عنوان نقشه راهبردی سرمایه‌گذاری با هدف تسریع در روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و تهیه آن یکی از ابتدایی‌ترین کارهایی است که باید درحوزه سرمایه‌گذاری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین افزود: در تهیه این اطلس باید به تمامی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، مزیت‌ها، قابلیت‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و محدودیت‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهر قزوین توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورا اذعان دارند که باید پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر کلید بخورد درحالی که ما نقشه راه و اطلس سرمایه‌گذاری نداریم که بتوانیم مطابق با آن حرکت کنیم پس باید این اطلس تهیه شود.

این عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه در سال‌های گذشته هیچ اتفاقی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهر قزوین نیفتاده، خاطر نشان کرد: همه ما شعار کمک و همراهی در حوزه سرمایه‌گذاری را می‌دهیم اما دریغ از یک سرمایه‌گذار.

چگینی با توضیح اینکه پتانسیل‌های شهر، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و جزئیات آن در این اطلس جانمایی، تعریف و برای سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود، ادامه داد: امیدواریم این اقدام گامی رو به جلو در توسعه، عمران و آبادانی بیش از پیش شهر قزوین باشد.

وی تصریح کرد: لزوم سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های خدماتی فرهنگی و اجتماعی در شهر مستلزم هم‌فکری، همکاری و همراهی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان است که امید است با این همراهی و هم‌فکری در راستای آبادانی شهر و در مسیر جریان خدمت به شهروندان گام‌های مؤثری برداشته شود.

چگینی گفت: این لایحه با همراهی اعضای شورا و با مبلغ اعتبار دو میلیارد تومان به تصویب رسید و شهرداری باید با این مبلغ، هم اطلس جامع سرمایه‌گذاری را تهیه کند و هم شش بسته سرمایه‌گذاری جهت جذب سرمایه‌گذار استخراج و به شورا ارایه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز