خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۸۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۸۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: ۱۸۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی استان به منظور توسعه خدمات ارتباطی اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، علی کریمی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی اجرا شده اظهار داشت: این مهم جهت توسعه خدمات ارتباطی در روستا‌ها انجام گرفته است.

وی افزود: ۷۶۰ کیلومتر فیبر نوری برای نیاز استان تعریف شده که امید است بیش از ۳۰۰ کیلومتر تا پایان سال جاری اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام اضافه کرد: با تاکید بر اینکه در تلاشیم با توسعه زیرساخت‌ها دغدغه ارتباطی روستاییان برطرف شود، افزود: به منظور تحقق این امر دسترسی حدود ۹۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به اینترنت ۴G در دستور کار قرار دارد.

کریمی یادآور شد: در حوزه شهری علاوه بر ارائه خدمات مخابرات در حوزه اینترنت ثابت adsl، شرکت‌های وب نیز در ۲۷ شهر عملیات نصب فیبر نوری را انجام داده و همچنین برای ارائه خدمات نیازمند برنامه فیبر نوری بین شهری که در صورت انجام شاهد اینترنت با سرعت بالا در شهرستان‌های استان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تا پایان سال ایجاد ۳۷ سایت جدید شامل ۱۱ سایت ایرانسل، ۲۶ سایت همراه اول، ارتقا ۴ نقطه و نصب ۶ عدد ریپیتر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز