خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۲۴

منافع شخصی نباید ملاک انتخابات باشد

امام جمعه قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ما است، هدف دشمن این است که ما در انتخابات مشارکت نکنیم و نسبت به این وظیفه بی‌تفاوت باشیم اما ما بی‌تفاوت نخواهیم بود؛ کوچک نشان دادن خدمات نظام هم هدف جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار می‌شود، گفت: کسانی که تحت تأثیر جوسازی‌ها و تبلیغات دشمن قرار گرفتند و حرف دشمن را تکرار کردند، سال گذشته در همین ایام فتنه‌گران نقشه‌های شوم‌شان را در کوچه و خیابان‌ها آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: آن کسانی که با این‌ها همراه شدند، آن کسانی که چشم و گوش بسته سیاهی‌لشکر منافقین، آمریکا و اسرائیل شدند، آن خون‌هایی که در دفاع از امنیت در گوشه و کنار این مملکت ریخته شد، این چشم و گوش بسته‌ها، تماشاچی‌ها، بی‌تفاوت‌ها، سیاهی‌لشکرها در ریخته شدن آن خون‌ها شریک هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم که دشمن اکنون دیگر مثل ایام قدیم وارد جنگ نمی‌شود، اصلاً امروز دشمن نمی‌تواند مثل قدیم وارد جنگ شود، چون موقعیتی ندارد که بخواهد به‌صورت مستقیم با ما بجنگد، چرا که هر کجا می‌آید شعله جنگ برافروزد، آن شعله دامن خودش را می‌گیرد.

دشمن به دنبال تغییر شناخت جوانان است

وی تأکید کرد: اکنون دشمن جنگ دیگری تحت عنوان جنگ ترکیبی یا شناختی را شروع کرده که حتماً بارها نام آن را شنیده‌اید، در این جنگ دشمن می‌آید روی ذهن‌ها و افکار جامعه کار می‌کند، چه کسی او را شکست می‌دهد؛ این جوانان بابصیرت او را شکست می‌دهند، دشمن می‌آید زیر گوش جوان ما می‌خواند و او را به کوچه پس کوچه‌های خلوت مفسده‌انگیز فضای مجازی می‌برد.

عابدینی تصریح کرد: دشمن در این فضا حال جوان ما را خراب می‌کند، شناختش را تغییر می‌دهد و آن چیزی که دوست می‌دارد را در ذهن جوان ما وارد می‌کند و از او یک موجود دیگری می‌سازد، این جنایتکارانی که دست به قتل زده‌اند و شهدای امنیت ما مظلومانه به دست آن‌ها به شهادت رسیدند، وقتی محاکمه می‌شوند این حالت‌هایی که دشمن روی آن‌ها ایجاد کرده را بیان می‌کنند.

وی اظهار کرد: در فتنه سال گذشته برخی‌ها در این زمینه رفوزه شدند، همه بی‌تفاوت‌ها و منفی‌باف‌ها رفوزه شدند، آن‌هایی که زبانشان، حرف‌هایشان و فضای مجازی‌شان در خدمت دشمن قرار گرفت جزو رفوزه‌ها بودند، هدف دشمن دو چیز مهم است که در روزهای اخیر در بیانات رهبر حکیم انقلاب شنیدیم.

در انتخابات باید بهترین نماینده را انتخاب کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: وقتی که مردم غیور سیستان و بلوچستان به زیارت رهبر فرزانه انقلاب مشرف شدند، ایشان فرمودند یکی از اهداف دشمن این است که کاری کند ما مشارکت حداقلی در انتخابات داشته باشیم، از اکنون باید حواسمان را جمع کنیم و حتماً در انتخابات مشارکت کنیم، البته در مشارکت هم باید حواسمان را جمع کنیم که بهترین نماینده انتخاب شود، نماینده انقلابی، مؤمن، پاکدست و دلسوز نسبت به مردم انتخاب شود، نه یک کسی که فقط منافع خودش را در نظر بگیرد یا همه همتش این باشد که چون آن دفعه رأی آورده، این دفعه هم باید رأی بیاورد.

عابدینی عنوان کرد: یکی از اهداف دشمن این است که هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کند می‌چرخند یک جایی یک چیزی را پیدا می‌کنند، آن نقطه منفی را بزرگ می‌کنند اما نمی‌آیند کارهای بزرگ را به چشم مردم بیاورند و کارهای بزرگ نظام را کوچک نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: ما باید خدماتی که هست را قدر بدانیم، البته مسئولان ما هر چه کوشش کرده‌اند دستشان درد نکند و به آن‌ها خداقوت می‌گوییم اما باید بیشتر خدمت کنند، چرا که برای خدمت کردن مسئولیت پذیرفته‌اند، منتی هم نباید بر مردم داشته باشند که الحمدلله منتی ندارند، این خدمت‌ها باید هر چه بیشتر باشد، ما نیز باید به مسئولین خداقوت بگوییم و قدر خدماتشان را بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز