خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

شهرداری شهر جدید مهرگان بزودی تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۱۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اقدامات ثبت شرکت دولتی در مهرگان انجام شده و بزودی مدیران شرکت مستقر و شهرداری و مسئولین شهری مهرگان به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم تأسیس می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی با اشاره به دستاوردهای دولت در دو سال گذشته در استان قزوین، خاطرنشان کرد: در طول دو سال دولت سیزدهم اتفاقات مهمی در استان رقم خورده  که از جمله آن‌ها میتوان به توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات بزرگ  استان که گره خورده بودند در مسیر حل قرار گرفته، پروژه‌های مهم آبی استان بعد از سال‌ها از رکود خارج شدند که یکی از مهمترین آن‌ها انتقال آب از سد طالقان و آبیک به شهر مهرگان است، به زودی شاهد آن خواهیم بود که آب با کیفیت به مردم عزیز مهرگان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی در شهرستان البرز اختصاص داده شده که بخش اعظم آن به شهر  محمدیه اختصاص دارد و  ۵۷۰ میلیارد تومان در این شهر توسط شهرداری محمدیه هزینه شده و یکی از اتفاقات مهم ایجاد شهر جدید مهرگان بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب محمدیه تبدیل به احسن شدن و خروج اموال اوقافی بیدستان است که به سرعت در حال پیگیری و انجام است، ساخت اماکن آموزشی و مدارس در قالب پروژه‌های بزرگ مولدسازی، رایگان شدن حمل و نقل محمدیه، پیگیری احداث مهمترین پروژه گردشگری در محمدیه از دیگر پروژه‌های مهم این شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز