خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

حمل و نقل شهری مستلزم برنامه‌ای علمی، منطقی و اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۱

دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه بایستی مورد توجه ویژه قرار بگیرند که پررنگ‌تر از همه جلب مشارکت شهروندان و آگاهی دهی و افزایش شناخت آن‌ها پیرامون مسائل و مشکلات ترافیک شهری است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: اراده و تدبیر عمل گره گشای معضلات حمل و نقل شهری در تبریز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در آیینی که به مناسبت روز حمل و نقل در شهرداری تبریز برگزار شد ضمن اشاره به موانع و مشکلات حمل و نقل شهری تبریز، افزود: دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه بایستی مورد توجه ویژه قرار بگیرند که پررنگ‌تر از همه جلب مشارکت شهروندان و آگاهی دهی و افزایش شناخت آن‌ها پیرامون مسائل و مشکلات ترافیک شهری می‌باشد.
وی ادامه داد: حل مشکلات در زمینه ترافیک و حمل و نقل شهری مناسب، حق همه شهروندان است و شهرداری تبریز با همیاری شورای شهر برنامه‌ای علمی و منطقی و اجرایی در بودجه سال آینده ترسیم کرده است.
شهردار تبریز حمل و نقل شهری را در قانون بر عهده دولت دانست و افزود: اساس و موضوع حمل و نقل در شهر‌ها بر عهده دولت می‌باشد که گام به گام بر شهرداری‌ها تحمیل شده است و با کمک‌های صورت گرفته اندک نمی‌توان انتظار جهش آنچنانی در توسعه و ارائه خدمات رسانی در این زمینه را داشت.
نجفی با ابراز امیدواری به آینده شهر تبریز خاطر نشان کرد: با وجود تمامی مشکلات برای حل مشکلات عدیده بایستی به جای داشتن آرزو اراده و عزم راسخ را تقویت کرد تا با همدلی و تلاشی اثر گذار و نیرویی مضاعف بر تمامی مشکلات فائق آمد.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه میثاق بین شهردار و مدیران شهر، کار است، افزود: کار‌ها در مجموعه شهرداری تبریز بایستی با علم و مطالعه و برنامه به پیش رود و از این پس هدر دادن منابع در هیچ بخشی قابل قبول نخواهد بود چرا که بایستی حرکت هوشمندانه سرلوحه تمام مدیران و کارکنان شهرداری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز