خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

فعالیت ۷۰۰ واحد تولیدی در حوزه پلاستیک خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۹۷

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از فعالیت ۷۰۰ واحد تولیدی در حوزه پلاستیک در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ناصر بهزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه پلاستیک مشهد گفت: در استان خراسان رضوی در حوزه پلاستیک و صنایع پایین دستی پتروشیمی از ظرفیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه تقریبا بالغ بر ۷۰۰ واحد تولیدی در استان از مجموعه واحدهایی که فعال بوده در این بخش مشغول بکار هستند، بیان داشت: این واحدها هم در تولید ماشین آلات، دستگاه‌ها و هم در حوزه محصولاتی که کار می‌کنند، میزان سرمایه گذاری‌شان حدود دو هزار میلیارد تومان بوده که باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته این سرمایه‌گذاری روبه توسعه است.

بهزاد افزود: خوشبختانه طرح‌های زیادی را در دست اقدام و پیگیری داریم که توسعه آن‌ها کمک می‌کندتا ما بتوانیم زنجیره کاملی از محصولات پلاستیک را در استان داشته باشیم به همین خاطر نگاه ویژه‌ای نیز به این حوزه داریم.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: تا جایی که ممکن باشد، حمایت جدی از واحدهایی می‌شود که در حوزه ماشین آلات و تکنولوژی فعالیت می‌کنند. زیرا هم در کشور و هم در عرصه تجارت خارجی برای ارتباط بیشتر با کشورهایی که مورد هدف صادرات هستند این نیاز دیده می‌شود که براساس تکنولوژی و دانش فنی همکاری‌های لازم شکل بگیرد.

بهزاد اضافه کرد: این موضوع می‌تواند روی اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری استان اثر بگذارد و این در حالیست که پیش بینی دنیا درباره صنعت پلاستیک، یک صنعت رو به رشدی است و تقاضا برای محصولات زیر بخش این صنعت در دنیا بالا است.

وی ادامه داد: مهم است واحدهای تولیدی که در این زمینه همکاری می‌کنند حتما توجه به مسائل زیست محیطی داشته باشند و با توجه به پایدار بودن محصول شان، تامین مستمر و بهنگام محصولات‌شان را ارائه کنند که خوشبختانه شاهد واحدهای موفقی در این نمایشگاه بودیم که تولیداتشان را به نمایش گذاشته‌اند و امیدوارم که مجموع تولیداتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، یک حرکت عملگرایانه‌ای را برای استفاده بهتر و بهینه‌تر از این صنعت برای مخاطبین‌شان ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز