خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی:

صادرات محصولات صنعتی باید اصلی‌ترین محور فعالیتی استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۴۴

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی گفت: یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیتی مدنظر استان، صادرات محصولات صنعتی باید باشد؛ در کنار این، پیگیر خدمات فنی و مهندسی نیز باید باشیم و روی فعالیت‌های دانش‌بنیان هم برای بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها، بهره بگیریم.

به گزارش ایلنا از مشهد، کاظم شیردل در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی، اظهارکرد: شرایط بوجود آمده در این نمایشگاه، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان و صنعتگران و تجار ایرانی و خارجی است.

وی گفت: استقبال خوب صورت گرفته از این نمایشگاه نشان از توانمندی‌های منحصربه‌فرد استان خراسان رضوی و مشهد دارد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در کنار تمرکز بر صنعتی‌کردن فعالیت‌ها، تجارت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی استان و کشور را در این اتحادیه دنبال کنیم، افزود: تجربه نشان داده که بُعد بین‌المللی چنین نمایشگاه‌هایی را باید تقویت کنیم چراکه توانمندی‌های کشور را باید در معرض دید تمام کشورهای دنیا قرار دهیم.

شیردل تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیتی مدنظر استان، صادرات محصولات صنعتی باید باشد؛ در کنار این، پیگیر خدمات فنی و مهندسی نیز باید باشیم و روی فعالیت‌های دانش‌بنیان نیز برای بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها، بهره بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز