خبرگزاری کار ایران

در شهر صدرا اتفاق افتاد؛

برخورد خودرو با شهروندان۱۰ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۸۶

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با تعدادی از شهروندان در شهر صدرا ۱۰ تن مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد مرادیان افزود: ساعت ۱۷:۲۷ روز شنبه در بلوار مولانا شهر صدرا یک خودرو با تعدادی از شهروندان برخورد کرد که این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وی ادامه داد: چهار دستگاه آمبولانس برای رسیدگی به حال مصدومان به محل این حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.

سرهنگ حمید کریمی رئیس پلیس راهور شیراز نیز گفت: علت برخورد خودرو ۲۰۶ در شهر جدید صدرا با ۱۰ شهروند، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن این خودرو تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: راننده خودرو پژو ۲۰۶ خانم بوده است و به دلیل اینکه بلوار مولانا در شهر صدرا شیب تندی دارد این خودرو به هر علتی یکباره خاموش می‌شود.

رئیس پلیس راهور افزود: سیستم ترمز خودرو به دلیل اینکه برقی بوده است، پس از خاموش شدن ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز