خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات عید قربان صورت گرفت؛

برخورد با سه تور گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۱۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از برخورد با سه تور گردشگری از مبداء تهران به مقصد قزوین در تعطیلات عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال اجرای طرح مشترک نظارت بر تورهای گردشگری به مقصد قزوین توسط بازرسان اداره کل میراث‌‍فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی هیأت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و پلیس اماکن با سه تور گردشگری به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط مصوب برخورد و از ورود اعضای این تورها به موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل جلوگیری شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: نداشتن بیمه‌نامه سفر، مجوز آژانس‌های خدمات مسافرتی، راهنمای تور مورد‌ تائید و نیز عدم رعایت شئونات اسلامی از مهمترین تخلفاتی است که در صورت مشاهده توسط بازرسان با گردانندگان تور برخورد و از ادامه فعالیت تور جلوگیری خواهدشد.

وی از گردشگران و هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فعالیت تورهای گردشگری با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز