خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

بهره برداری از ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۶۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان در نشست و هم اندیشی با اعضای هیات علمی این دانشگاه اظهار داشت: به دلیل هزینه زیاد و درآمد کم با مشکلات مالی در دانشگاه مواجه هستیم بطوری که ماهانه ۷۰ میلیارد درآمد و ۹۰ میلیارد هزینه می‌شود.

وی افزود: در دانشگاه باید هزینه‌ها غیرضروری را کم و درآمدها را بالا ببریم باید با استفاده از طرح مولدسازی و تجاری سازی فضاهای که قابلیت دارند و همچنین پذیرش دانشجوی خارجی برای افزایش درآمد دانشگاه اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  لرستان ادامه داد: پایین بودن و ارزان بودن تعرفه‌های بهداشتی و درمانی و تاخیر در دریافت مطالبات بیمه‌ای از عوامل مشکلات مالی در دانشگاه‌ها است.

دلفان اظهار کرد: در دانشگاه بطور متوسط هر ۱۰ روز یک طرح افتتاح شده و در کل ۱۰۵ پروژه با ۱۸۸هزار متر مربع زیر بنا در حال ساخت داریم و تاکنون ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: توجه به مشکلات اعضای هیات علمی در دستور کار دانشگاه قرار دارد، با انتصاب مسوول پیگیری رفاهی ویژه اعضای هیات علمی که صورت گرفته تلاش خواهیم کرد شرایط مناسبی برای انها فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  لرستان افزود: در بحث فضای آموزشی در دانشگاه در گذشته کمتر کار شده که یکی از سیاست‌های مدنظر اتمام پروژه های آموزشی مانند سالن آزمون الکترونیکی دانشکده دندانپزشکی، کتابخانه، پروژه پژوهشی مرکز رشد، اسکی لپ بیمارستان عشایر و اتمام پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفر کمالوند و افزایش آن به ۵۵۰ نفر ظرفیت با استفاده از مولدسازی، آسفالت محوطه پردیس کمالوند، تنوع در برنامه های فرهنگی، اردوهای خانوادگی اعضاء هیات علمی و اجرایی کردن دانشکده سبز در دانشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز