خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی:

۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قزوین بستری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۲۳

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسن ارداقیان با اعلام این خبر گفت: در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین همچنین گفت: در این مدت ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شدند.

ارداقیان یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ۵۶ هزار و ۹۱۰ بیمار در بیمارستان های استان قزوین بستری شده اند.

وی اظهار کرد: کرونا همچنین موجب جان باختن ۲ هزار و ۹۹۵ بیمار در استان قزوین شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۴۹.۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان قزوین دز سوم واکسن علیه کرونا را تزریق کرده اند،افزود: تزریق واکسن همچنان بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

ارداقیان با توصیه به شهروندان برای تزریق واکسن پس از گذشت ۶ ماه از آخرین زمان تزریق واکسن قبلی، اظهار کرد: افراد دارای بیماری های زمینه ای باید مراقبت بیشتری برای پیشگیری از ابتلا به کرونا داشته باشند و دز یادآور واکسن علیه این ویروس را تزریق کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز