خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

سهمیه جدید آرد برای نانوایان قزوین تخصیص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۱۷

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: به زودی برای تمام نانوایی‌های سطح شهرستان سهمیه جدید آرد اختصاص داده خواهد شد که با این کار مشکل توزیع آرد و کمبود نان برطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی‌صدر در حاشیه مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی که در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: هدف اجرای طرح سهمیه‌بندی آرد نانوایی رضایتمندی مردم و صرفه‌جویی در توزیع آرد بود که اگرچه در کاهش قاچاق و توزیع خارج از شبکه موفقیت‌های خوبی به دست آمد، اما این طرح مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که باید جبران شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: در مسئله سهمیه‌بندی آرد نانوایان که مسئله‌ای کشوری است تصمیم گرفته شد براساس سامانه‌ای هوشمند آرد به نانوایی‌ها اختصاص داده شود؛ در این سامانه مواردی به عنوان تخلف در نظر گرفته شد اما قبل از اجرای طرح به نانوایان آموزش داده نشد.

وی اظهار کرد: انجام آموزش‌های حداقلی در زمان اجرای طرح نیز نتوانسته بود ابعاد مختلف را به نانوایان نشان دهد بنابراین شاهد کاهش سهمیه نانوایی و به تبع آن سهمیه آرد شهرستان بودیم که تاکنون جبران نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قبل از آذر سال ۱۴۰۱ سهمیه آرد شهرستان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد که به دنبال آن شاهد ایجاد صف در نانوایی‌ها بودیم، با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مسئولان ارشد استانی و متولیان امر، موافقت مسئولان کشوری مقرر شد در سهمیه آرد شهرستان بازنگری شود.

 اسلامی صدر خاطر نشان کرد: با توجه به آموزش‌های صورت گرفته و آشنایی نانوایان با تخلفات، بعد از این هر نانوایی تخلف کند سهمیه‌اش مجددا کاهش پیدا می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین بیان کرد: بعد از اختصاص سهمیه کامل، توزیع سهمیه براساس پایش عملکرد نانوایان و منطقه‌ای صورت می‌گیرد، بنابراین اگر بعد از آن سهمیه نانوایی کاهش پیدا کند نشان از تخلف دارد.

وی یادآور شد: بخشی از سوءاستفاده‌ها نیز در حوزه حمل آرد اتفاق می‌افتد که در این زمینه نیز نظارت به صورت جدی‌تر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز