خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

متخلفین صنفی قزوین 91 میلیارد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۵۵

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال گذشته با بررسی تخلفات حوزه کالاهای اساسی ارزش ریالی تخلفات محرز شده در شکایات مردمی سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۱ میلیارد تومان بوده که از سوی محاکم قضایی به افراد متخلف ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی گفت: در سال گذشته 5 هزار و ۴۰۷ شکایت مدمی در حوزه تخلف در اصناف ارائه کننده کالاهای اساسی ثبت شد که از مجموع این شکایت‌ها که در سامانه ۱۲۴ ثبت شده بود، یک‌هزار و ۲۰۴ گزارش تخلف صنفی قابلیت رسیدگی جدی داشته و بر اساس آن تعداد یک‌هزار و ۵۹۳ مورد تخلف صنفی محرز و ثبت شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: یک‌هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و در حال حاضر ۱۱ پرونده در انتظار دریافت حکم قضایی و ۱۳ پرونده نیز درحال تکمیل و ارسال به محاکم قضایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه، اجرا نشدن تکالیف صنفی، اخذ نکردن پروانه کسب، رعایت نکردن مسائل بهداشتی، عرضه خارج از شبکه و تداخل صنفی،‌تقلب، ارائه نکردن فاکتور خرید، احتکار، تعطیلی خودسرانه و رعایت نکردن ساعات کاری و فروش اجباری کالا و خدمات از عمده تخلفات محرز شده در تماس‌های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز