خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان:

کالاهای اساسی تخفیف‌دار در 27 فروشگاه زنجیره‌ای قزوین توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۳۴

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از همکاری ۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی برای توزیع کالاهای اساسی از فجر تا فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی در نشست توجیهی و آموزشی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی استان قزوین که امروز برگزار شد گفت: فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها ظرفیت فوق العاده‌ای برای توزیع کالاهای اساسی به شمار می‌روند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: هر فروشگاه و تعاونی می‌تواند برای تامین کالاهای اساسی با شهرستان مربوطه نامه نگاری کند تا سریعا کالاهای لازم به آن‌ها تحویل شود.

به گفته رحمانی عرضه انواع کالاهای اساسی شامل گوشت، برنج، شکر و مرغ در دستور کار این فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها قرار دارد که لازم است مورد اطلاع شهروندان قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: مقداری گوشت گرم نیز به داخل کشور واردات شده و در اختیار فروشگاه‌های استان قزوین قرار گرفته که باید به نحو مطلوب از سوی فروشگاه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی به برخی تخفیفات و حمایت‌های فروشگاه‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر تخفیفاتی که فروشگاه‌ها در این دوره اعمال خواهند کرد، برخی خریدهای تقسیطی نیز با هدف حمایت از مصرف کنندگان لحاظ شده است.

رحمانی بر نصب پلاکاردهای توزیع کالاهای اساسی از سوی فروشگاه‌ها تاکید کرد تا شهروندان بتوانند به نحو مطلوب از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز