خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

انجام ۱۳۲ هزار بازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۶۴

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از انجام بیش از ۱۳۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی با بیان این مطلب افزود: از این تعداد بازرسی ۲ هزار و ۴۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به ارزش ریالی تخلفات صنفی اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات شناسایی شده ۲۱ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان است که پس از سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی منجر به پرداخت جریمه خواهد شد.

وی در خصوص واحدهای صنفی اظهار کرد: پخش تخم مرغ، سوپر مارکت، میوه و تره بار، لبنیات، مرغ و ماهی، خبازان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آجیل و خشکبار از عمده واحدهایی هستند که در این بازرسی‌ها نظارت می‌شوند.

این مسئول در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی گفت: گران فروشی، کم فروشی، صادر نشدن فاکتور، درج نکردن قیمت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه از عمده تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای عرضه کالاهای اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز