خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد؛

دعوت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۲۶

استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در این راستا گفت: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری دعوت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در رویداد بزرگ دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز با اشاره به میثاق‌نامه‌ای که در سال گذشته امضا شده است، گفت: این میثاق‌نامه امسال هم تمدید می‌شود و سند امیدآفرینی نیز در این همایش امضا می‌شود. 

او با اشاره به حوزه‌های مختلف گردشگری نظیر مذهبی، فرهنگی و پزشکی افزود: این حوزه‌ها مستعد سرمایه‌گذاری است و از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنیم.
 
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به ظرفیت گردشگری سلامت بیان کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس علاقمند به استفاده از امکانات پزشکی در شیراز هستند.
 
ایمانیه با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و هوای سالم شیراز، تصریح کرد: در فصل تابستان و تعطیلات نوروزی شاهد حضور قابل توجهی از گردشگرانی داخلی و خارجی در شیراز بوده‌ایم که همین موضوع سبب ایجاد شرایط مناسب برای گردشگری در حوزه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌شود.
 
استاندار فارس ادامه داد: در حوزه انرژی نیز طرح‌هایی وجود دارد و امیدواریم در این حوزه شاهد سرمایه‌گذاری باشیم.
 
او با اشاره به سپردن دفاتر سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی برای جذب سرمایه‌گذاران و معرفی ظرفیت‌ها به آنها گفت: این دفاتر می‌توانند ارتباطی بین سرمایه‌گذاران و شیراز باشند.
 
وی تصریح کرد: شیراز دارالعلم است و ارزش سرمایه‌گذاری را در ابعاد مختلف دارد.
 
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: ما آمادگی ایفای نقش خود در ارتباطات بیشتر با کشور چین را داریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز