خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان عنوان کرد:

توسعه گردشگری گیلان، مرهون حمایت دولت تدبیر و امید از سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۸۵

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر اقدامات موثر دولت یازدهم در توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید انگیزه سرمایه گذاری را افزایش داده است.

به گزارش ایلنا از فومن، مراسم‌ تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فومن با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.

در این مراسم رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با قدردانی از تلاش همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر اعم از بخش دولتی و خصوصی در ایام نوروز اظهار داشت: با برنامه ریزی و تعامل سازنده همه گروه‌های فعال در نوروز ۹۶شاهد رشد چشمگیر در میزان ورود گردشگران و نیز رضایتمندی خدمات سفر در استان بودیم.

وی به گزارشات ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور طی ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: تردد و اقامت در گیلان رشد فزاینده‌ای داشته و در این بین فومن در کانون توجهات گردشگران قرار گرفته است.

علیزاده از شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان بعنوان نگین جاذبه های گردشگری ایران اشاره کرد و گفت: فومن فخر صنعت گردشگری ایران است؛ لذا باید با تعاملات فردی و اجتماعی برای رونق افزایی اقتصادی و اشتغالزایی پایدار گام برداشت.

این مسئول تصریح کرد: باید با هم افزایی و همگرایی صنعت گردشگری را به عنوان یک فرصت در کانون توجه قرار دهیم و از مزیت های آن به نفع اقتصاد، معیشت و اشتغال بهره ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان  به توسعه و پیشرفت های سالهای اخیر ایران در حوزه حمل و نقل اشاره نمود و بیان داشت: به یمن برجام و مذاکرات صورت گرفته در این مبحث امروز شاهد خرید هواپیماهای جدید و نیز توسعه آزاد راه ها هستیم که نتیجه آن رونق گردشگری داخلی و خارجی است.

علیزاده بر اقدامات موثر دولت یازدهم در توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید انگیزه سرمایه گذاری را افزایش داده چنانکه شاهد به نتیجه رسیدن یکی پس از دیگری پروژه های گردشگری در استان گیلان هستیم.

این مسئول همچنین به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و تاکید کرد:همانطوریکه در نوروز شاهد یک نشاط اجتماعی بودیم ، باید در انتخابات مهم کشور نیز یک نشاط سیاسی را ایجاد نماییم و از بزنگاه انتخابات در جهت تعالی بخشی به ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بهره مند شویم.

علیزاده بحث انتخابات و مشارکت مردمی را یک فرصت و موقعیت مهم دانست و گفت : درک مقطع حساس کشور به گونه ایست که به واسطه آن در عرصه بین المللی ثبات بیشتری خواهیم یافت و توجه دولت ها و ملت ها را به کشور و توانمندی های آن معطوف خواهد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امپریالیسم جهانی و صهیونیسم مدام بر طبل بی‌اعتمادسازی مردم به نظام می‌کوبند، در حالیکه تمامی اقشار کشور به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار در صحنه های سرنوشت ساز ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

وی گفت: توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری همه ی آحاد جامعه در انتخابات بی تردید یک استراتژی هدفمند است که می تواند منجر به تحکیم حاکمیت نظام سیاسی و نیز مردم سالاری دینی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم در انتخابات و همت برای رقم خوردن حماسه ملی، از فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی خواست تا با هوشیاری در برابر توطئه ها ایستادگی نموده و ضمن حفظ وحدت ملی و نگاهی تعالی گرایانه نسبت به آینده سازی ایران اسلامی و انتخاب فردی اصلح اقدام نمایند.

وی به اهمیت برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما به‌عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در راستای ایجاد شور و نشاط و اعتماد در جامعه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

در ادامه این مراسم، افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان مذکور اظهار داشت: فومن مامن اصلی گردشگران گیلان است و آبروی فرهنگی،تاریخی و گردشگری کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید اعتلای گردشگری و کسب درآمدهای ارزی از طریق تعالی این صنعت است، نشاط اجتماعی و رفع محرومیت های عمومی را ماحصل تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر خواند.

این مسئول با بیان این‌که حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است و تمام توجه و تمرکز دشمنان بر روی مسائل و موضوعاتی است که اعتقادات و هویت‌های ما را ‌تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: دشمن برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تلاش می‌کند؛ از این رو باید در مسیر فرامین مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات را رقم زنیم و در آینده کشور اثرگذار واقع شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز