خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد:

گردشگری محور توسعه استان و مورد توجه دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۴۸

۳۸۰ کیلومتر در استان مازندران ساحل داریم که از سال های قبل طرح های ساماندهی دریا در آن در حال اجرا بوده که در کشور بی نظیر است که توسط رییس جمهوری، وزیر کشور مورد تایید قرار گرفته و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز از نزدیک از آن بازدید کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به سفر سالیانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به استان مازندران، گفت: با توجه به شرایط مساعد موجود گردشگری به عنوان محور توسعه استان قرار گرفته و گردشگری دریایی، طبیعت گردی و گردشگری سلامت مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در مراسم بررسی مسایل گردشگری در شهر نمونه گردشگری رامسر گفت: وفاق و همدلی و عزم جامع برای توسعه استان در تمام سطوح مسوولان وجود دارد و استفاده از این عزم برای حمایت از سرمایه گذاران و رفع چالش ها و موانع پیش رو آینده روشنی را رقم می زند.

استاندار مازندران، رامسر را زیباترین منطقه جهان دانست و اظهار داشت: باید از استعدادها و امکانات طبیعی استان به ویژه در زمینه گردشگری، استفاده کاملی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ۳۸۰ کیلومتر در استان مازندران ساحل داریم که از سال های قبل طرح های ساماندهی دریا در آن در حال اجرا بوده که در کشور بی نظیر است که توسط رییس جمهوری، وزیر کشور مورد تایید قرار گرفته و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز از نزدیک از آن بازدید کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

فلاح در ادامه مجتمع شهرسبز رامسر را منطقه ویژه گردشگری و سرمایه گذار آن نیز فردی علاقمند دانست و گفت: این مجموعه باید با تلفیق با دریا کامل شود که سال ها مغفول مانده است. موانع آن برطرف شده و طرح گردشگری دریایی نیز در این مجموعه به اجرا در می آید.

استاندار مازندران همچنین گفت: این مجتمع طرح های دریا داشت، اما محدودیت هایی وجود داشت که با پیگیری سرمایه گذار و همکاری مسوولان، طرح معظم و بهینه به اجرا در خواهد آمد و در این مجموعه در خصوص طرح جنگلداری، وفاق خوبی بین مجری و محیط زیست وجود دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه البته از سال های قبل مجوزهای لازم را داشت، اما رفتارهای سلیقه ای برخی اشخاص باعثشد که محدودیت هایی برای طرح ها ایجاد شود. احداثهتل این مجموعه در بالادست نیز مانعی نداشت و برخوردهای سلیقه ای مانع آن شده بود.

فلاح در ادامه شهر نمونه گردشگری رامسر و مجتمع شهرسبز آن را در ایران و خاورمیانه بی نظیر دانست و گفت: طرحی به این زیبایی در منطقه وجود ندارد و دولت نیز از سرمایه گذاری در این گونه طرح ها حمایت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز