خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت:

اجرای طرح هادی روستایی زمینه ساز توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۸۴

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه به زودی بازنگری طرح هادی روستایی در سراوان اجرایی می شود، گفت: اجرای طرح هادی روستایی زمینه ساز توسعه در سطح روستاها است.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری در جلسه پیگیری مشکلات روستای سراوان با بیان اینکه پس از حدود ۳۸ سال عادی انگاری و کم کاری در انتقال زباله به سراوان، امروز در دولت سیزدهم اراده‌ها در سطح ملی و مدیریت استان معطوف به حل این مسئله است، اظهار کرد: با همت کارگزاران دولت در تمام سطوح و با توجه به پیشرفتی که در عملیات رفع معضلات سراوان شاهدیم در آینده نه چندان دور، مسائل اثرات مخرب زیست محیطی سراوان به خاطره تبدیل می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه با دستور استاندار گیلان دفنگاه سراوان به عنوان اولویت نخست دستگاه‌های متولی تعریف شده است، افزود: امروز محل دفن زباله نه تنها مشکل مردم سراوان نیست بلکه کل استان را درگیر کرده بنابر این دستگاه‌ها باید پاسخگوی تکالیف و تعهدات حوزه متبوع خود در این زمینه باشند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه یکی از قسمت‌های مهم در نقشه راه و برنامه‌های زمینه ساز توسعه روستاها، داشتن طرح هادی است، ادامه داد: در قالب اجرای طرح هادی روستای سراوان، بزودی پروژه آسفالت ۴۶۰۰ متر از کوچه‌های روستا، عملیاتی می‌شود.

عاشوری به اجرای هدفمند پروژه‌های عمرانی و ساماندهی بافت روستایی و طرح هادی در روستاها اشاره کرد و گفت: بازنگری طرح هادی روستای سراوان به زودی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: با تلاش دست اندرکاران، روزانه شاهد پیشرفت در فعالیت‌های مرتبط با رفع مشکلات سراوان بوده و تاکنون در مدتی اندک کارهای بی‌سابقه صورت پذیرفته است که اطلاع‌رسانی شفاف و انعکاس واقعیات خدمات انجام شده ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز