خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

امکانات شهر قزوین نباید صرفا بر مبنای خودرو محوری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۱۹

رئیس کمیسیون بانوان وامور خانواده شورای شهر قزوین با انتقاد از اینکه تمامی امکانات نباید در این شهر برای خودرو و سواره‌ها باشد تاکید کرد: اگر تمام امکانات برای سواره‌ها باشد پس عابران پیاده در این شهر کجای کار هستند، چرا باید شهر را خودرو محور کنیم.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری، در جلسه علنی شورا گفت: با بهبود زیرساخت‌های ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی و مناسب سازی معابر، می‌توان موجب تشویق مردم در کاهش تردد خودروهای شخصی شد و با صرفه جویی هزینه‌ای ترافیکی به موضوعات مهم و ساماندهی پیاده راه‌ها، مسیر دوچرخه و جاده‌های سلامت به سلامت و شادابی پیاده ها و افراد جامعه پرداخت.

رئیس کمیسیون بانوان وامور خانواده شورای شهر قزوین با بیان این که شورا و مدیریت شهری قزوین باید به تمامی رشته‌های ورزشی توجه داشته باشد، اظهار کرد: باید برای مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و فراملی رقم اعتباری خوبی لحاظ شود و از سوی دیگر همه ورزشکاران و مدال آوران افتخار آفرین در لیست تقدیر قرار گیرند.

وی افزود: حمایت از نخبگان ورزشی در هر سطح و رشته‌ای باید به درستی و کارشناسی شده صورت گیرد تا شرمنده شهروندان نباشیم.

اشدری با اشاره به لایحه تقدیمی شهرداری درخصوص برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران قهرمان ملی و فراملی گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین باید مدت‌ها قبل این لایحه را به شورا ارایه می‌کرد تا مورد بررسی دقیق‌تر و سیاست‌گذاری مناسب و شایسته، نسبت به تجلیل نخبگان و قهرمانان ورزشی و میزان هدایای این عزیزان در زمان مناسب صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز