خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

ابلاغ فهرست بهای فضای سبز تهیه شده در مشهد به دستگاه‌های اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۵۴

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از ابلاغ فهرست بهای فضای سبز تهیه شده با همکاری ویژه کارشناسان فضای سبز شهرداری مشهد در تعامل با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بخش خصوصی و سایر کلانشهرها به همه دستگاه های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: فهرست‌های بهای واحد پایه یکی از مهم‌ترین اسناد مهم در چرخه ساخت و بهره برداری هستند که تهیه، تدوین و ابلاغ آنها در رشته‌های مختلف با هدف هماهنگی بین عوامل اجرایی طرح ها و ایجاد یکنواختی در برآورد هزینه‌های اجرای پروژه‌ها به کار می‌رود.

وی ادامه داد: در میان گستره متنوع رشته‌ها، موضوع فضای سبز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین منظور با هدف وحدت رویه و ایجاد یکپارچگی در سراسر کشور فهرست بهای فضای سبز تهیه شده در شهرداری مشهد به عنوان الگویی کامل انتخاب و پس از تهیه و تدوین توسط سازمان برنامه و بودجه به کل کشور ابلاغ شده است.

نجفی افزود: این فهرست بها در ۲۸ فصل تدوین شده و همه مباحث مرتبط با فضای سبز و تاسیسات و مستحدثات مرتبط شامل احداث، نگهداری، تامین نهاده‌ها، احداث باغ بام و... را پوشش می‌دهد.  

معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر حوزه فضای سبز در شهر مشهد یکی از پیشروترین حوزه‌ها در سراسر کشور بوده است، تهیه و تدوین این الگوی کامل و جامع با محوریت  کارشناسان و خبرگان فضای سبز شهرداری مشهد، راهبری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  و همراهی دفاتر فنی استانداری، شهرداری های کلانشهرها و بخش خصوصی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز