خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۵۴

نماینده رشت و خمام در مجلس با تأکید بر اینکه حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود، گفت: پروژه تراموای رشت برای قرار گرفتن در بودجه ملی آماده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد با اشاره به رشد بودجه شهرداری رشت گفت: ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری تعریف شده است.

وی، وجود منابع مالی و انسانی را در بودجه شهرداری‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرداری رشت بیش از حد حجیم و بزرگ شده است و همین مسئله پیشبرد کارها را سخت می‌کند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهردار رشت جلوی ورودی‌ها را ببندد، گفت: گستردگی و حجیم شدن شهرداری‌ها یک نوع هزینه تراشی است.

کوچکی نژاد با انتقاد از عملکرد شهرداری رشت در قبال جذب اعتبارات دولتی، بیان کرد: با طرح پروژه‌های مؤثر و هدفمند نسبت به جذب اعتبارات دولتی اقدام کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: شهرداران برای جذب اعتبارات دولتی باید پشت میز نشینی را رها کرده و به پایتخت بروند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حمل و نقل ریلی در رشت راه اندازی شود، گفت: شورای ششم رشت برای پروژه بزرگ تراموای شهری بسیار تلاش کرده و در حال حاضر نیز این مهم برای قرار گرفتن در ردیف بودجه ملی آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز