خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا؛

رئیس کل دادگستری قزوین خبر منتشر شده در رسانه‌های خارجی را تکذیب کرد/ کشف حجاب مشمول حد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۷۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره اینکه باید بر افرادی که کشف حجاب می‌کنند، حد جاری شود، کذب بوده و کشف حجاب موضوعی نیست که مشمول حد باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  آغاز اجرای طرح قانون عفاف و حجاب با واکنش‌های مختلف کاربران فضای مجازی و همچنین کارشناسان و نظریه پردازان حوزه‌های مختلف همراه بود.

برخی به این نکته تاکید دارند که حجاب امری قانونی بوده و در قانون به طور واضح درباره آن صحبت شده و برخی هم در مقابل ، رصد و پایش افراد با دوربین‌هایی که فراجا درباره آن صحبت کرده را نفی کرده و خواستار تجدید نظر هستند.

در این بین رسانه‌های خارج از کشور هم سوء استفاده کرده و مطالب مختلفی را نشر دادند که یکی از آن‌ها به نقل از رئیس کل دادگستری استان قزوین درباره جاری شدن حد برای افرادی است که کشف حجاب کرده‌اند.

برای بررسی این موضوع با علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین تماس گرفتیم.

او در این باره عنوان کرد: خبر منتشر شده به نوعی نشر اکاذیب بوده و صحت ندارد.

شعبانی تصریح کرد: کشف حجاب، حد ندارد و مشمول این موضوع نمی‌شود.

در روز گذشته مطلبی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفته باید بر افرادی که کشف حجاب می‌کنند، حد(شلاق) جاری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز