خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

احیاء دشت قزوین نیازمند وحدت فکری در دستگاه‌های متولی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۶۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به شش دستگاه کنش‌گر اصلی در طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین باید برای اجرای آن یک وحدت فکری و رویه مناسب در دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی روز چهارشنبه در نشست احیا و پایدارسازی دشت قزوین با بیان این مطلب افزود: نقش دستگاه‌های متولی به ویژه شرکت آب منطقه‌ای در این طرح بسیار پررنگ بوده و باید بیش از سایرین در این راستا همراهی کند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: اهمیت کشاورزی پایدار در این طرح یعنی به تمامی مولفه‌های محیطی اشاره شود ‌و بتوانیم به نحو مطلوب در تمامی عرصه‌های تولیدی و زیرساختی استان به هدف مطلوب برسیم. 

این مسئول به اهداف اختصاصی این طرح اشاره کرد و گفت: حفاظت از منابع تولید به ویژه، آب، خاک، جنگل مرتع و محیط زیست با رویکرد ارتقاء بهره وری و در راستای کشاورزی پایدار و همچنین ارتقاء امنیت و اقتدار غذایی و خود اتکایی در محصولات اساسی و راهبردی از عمده اهداف اختصاصی طرح احیا و پایدارسازی دشت قزوین است. 

وی عنوان کرد: ما در اهداف اختصاصی این طرح می‌خواهیم به توسعه زنجیره‌های تولید و ارزش با رویکرد مدیریت مشارکتی و فناوری‌های نوین بهبود و توسعه نظام‌های بهره‌برداری پیشرفته دست یابیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز