خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

پروژه‌های جهاد کشاورزی قزوین با تعیین مدیران پیشران متحول خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۱۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پروژه‌های جهاد کشاورزی این استان در حوزه‌های مختلف با تعیین مدیران پیشران متحول شده و به نقطه مطلوب خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در نشست معارفه مدیران پیشران پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف از معارفه این مدیران در ۱۱ پروژه مهم جهاد کشاورزی، ایجاد تحول واقعیت دستیابی به اهداف و سیاست‌های وزارت  جهاد کشاورزی است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همه معاونت‌ها و مدیران سازمان باید با مدیران پیشران پروژه‌ها همکاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار این مدیران قرار دهند، تا جایی که امکان مکاتبات داخلی برای آن‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: مدیرانی که امروز برای پروژه‌‌های سازمان انتخاب شده‌اند، علاوه بر انضباط در تکالیف چارت سازمانی از اختیارات لازم و کافی در پروژه‌های سازمانی برخوردار خواهند شد که بتوانند با بکارگیری از ظرفیت‌ها موضوعات را به نحو مطلوب به سرانجام برسانند.

این مسئول تصریح کرد: مدیران پیشران پروژه‌ها کارآمدترین و مجرب‌ترین کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی هستند که با حضور آن‌ها تحولی عظیم در بخش کشاورزی اتفاق می‌افتد.

افلاطونی به کشاورزی دانش بنیان اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شعار سال باید در همه حوزه‌ها تحولی علمی ایجاد کرده و وابستگی به خارج را کاهش دهیم.

افزایش سطح زیر کشت علوفه، دوری از محصولات پرآب بر، برون سپاری کاغذبازی، تصدی گری و اپراتوری به بخش خصوصی، تقویت الگوی کشت با توجه به پیشینه آن تا قبل از انقلاب اسلامی، دریافت پیشنهادات و ایده‌های نو از بهره‌برداران بخش کشاورزی، خودکفایی در بذر سبزی و صیفی، افزایش کمی و کیفی اقتصادی در محصول انگور و کشمش، دستیابی قزوین به رتبه اول کاداستر و رفع تداخل اراضی کشور، تبدیل مزارع کشاورزی به پارک گردشگری و مقابله با اراضی شور استان از مهم‌ترین مواردی بود که در این نشست بر آن تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز