خبرگزاری کار ایران

تعطیلی بیش از ۱۰۰ واحد صنفی شهرستان مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۱۵

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۰۲ واحد متخلف در شهرستان مشهد مهر و موم شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی غلامپور افزود: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد که از ابتدای فعالیت بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در قالب این طرح تا کنون ۵۰ هزار و ۶۲۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،مکان های عمومی، اقامتگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری در شهرستان مشهد انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این بازدیدهای نظارتی صورت گرفته ۶ هزار و ۷۶۲ مورد اقدام قانونی انجام شده است.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: همچنین در قالب این طرح در ایستگاه‌های سلامت و استقبال زائر نیز خدمات مختلفی به زائران ارائه شد که در مجموع در ایام نوروز هشت هزار و ۱۵۶ مورد خدمت شامل ویزیت، نسخه نویسی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و روان شناسی و واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان انجام شد.

غلامپور با بیان این که ایستگاه های سلامت بیشتر در مسیرهای منتهی به حرم رضوی و ایستگاه های استقبال از زائران در مبادی ورودی شهر مشهد در نظر گرفته شده بود افزود:در این مدت ۴۹ نشست برای هماهنگی بین ارگانها و رفع نواقص احتمالی برگزار شد تا زائران در سلامت کامل مسافرت نوروزی خود را به پایان رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز