خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

حقوق ۸ میلیونی کفاف زندگی کارگران را نمی‌دهد / دولت بسته های حمایتی برای کارگران در نظر بگیرد‌

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۹۶

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلسد گفت: با تورمی که در جامعه وجود دارد حقوق ۸ میلیونی کفاف زندگی کارگران را نمی‌دهد و دولت هرچه سریع تر باید اقدمات جدی برای کمک به زندگی کارگران در نظر بگیرد.

 رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد : درجلسه هیأت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس گفتم که تورم بالای ۴۰ درصد است و حقوق های ۸ میلیونی جوابگوی هزینه های زندگی و امرار معاش کارگران نیست.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی قدرت خرید جامعه کارگری و بازنشستگان به شدت کاهش یافته دخل و خرج زندگی‌شان با هم برابری ندارد. بیشترین زیان تورم به بخش ضعیف جامعه یعنی همان کارگران حداقل‌بگیر وارد می‌شود.

نوروزی بیان کرد: دولت و مجلس به صورت ماهانه بسته های حمایتی در قالب کالابرگ، کارت الکترونیکی برای قشر زحمت کش کارگر درنظر بگیرد که تا قدرت خرید کارگران حفظ شود و کالاهای اساسی از یک ثباتی برقرار شوند.

وی افزود: کارگران نقش اساسی در تولید واقتصاد دارند و رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کردند. تولید بر دوش کارگران زحمت کش است و امروز نباید کارگران دچار مشکل باشند بایدحمایت شوند.

وی تصریح کرد: حقوق ۸ میلیونی برای شهرهای بزرگ که هزینه اجاره به همراه آب، برق گاز و معیشت دارند جوابگو نیست.نداشتن امنیت شغلی ،پایین بودن و تأخیر دستمزد مشکلات قشر کارگر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز