خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

تفاهم نامه دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با شورای توسعه مکران منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۶۲

دبیر اجرایی شورای توسعه مکران گفت: استان البرز، دو قطب قدرتمند صنعتی و کشاورزی را دارد که این دو در کنار هم می توانند منشا اثرات بزرگ معجزه آسا باشند.

به گزارش ایلنا از البرز،  سردار حسین دهقان در مراسم انعقاد تفاهم نامه دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با شورای توسعه مکران که با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسا و هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران مستقر در استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: سند همکاری بین دو دانشکده تنظیم شد که هیات های علمی این دانشگاه در محل حضور پیدا می کنند و اقدامات لازم صورت می گیرد لذا در قالب این قرارداد در ابعاد مختلف علمی و سرمایه ای می توان برای توسعه مکران بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز، دو قطب قدرتمند صنعتی و کشاورزی را دارد که این دو در کنار هم می تواند منشا اثرات بزرگ معجزه آسا باشد.

سواحل مکران گستره ای در شرق استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد که به دلیل آنکه در طول دریای عمان قرار داشته و بی واسطه به آب های آزاد و اقیانوسی دسترسی دارد، از اهمیت راهبردی در حوزه دفاعی و امنیتی، اقتصادی و حتی گردشگری و فرهنگی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز