خبرگزاری کار ایران

در قرارگاه تأمین مسکن استان البرز مطرح شد؛

64 درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۸۷

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه 64 درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند، گفت: 70 درصد معیشت مردم در گرو تامین مسکن است بنابراین باید در این راستا اهتمام و جدیت داشتیم باشیم.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار مجید ابن الرضا  امروز در استان البرز همچنین گفت:  70 درصد معیشت مردم در گرو تامین مسکن است بنابراین باید در این راستا اهتمام و جدیت داشتیم باشیم.

 استاندار البرز هم در قرارگاه تامین مسکن استان که روز پنجشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار با حضور سردار ابن الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور با موضوع تامین مسکن نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در بسیاری از سرانه های اساسی با عقب ماندگی های جدی مواجه است، بر این اساس برای تسریع در جبران کمبودها، اقدامات قرارگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

مجتبی عبداللهی ادامه داد: قرارگاه تامین مسکن استان با 16 کارگروه فعال و با رویکرد تامین مسکن تمامی اقشار جامعه تشکیل شده و تاکنون مصوبات موثر و ثمربخشی را داشته است.

عبداللهی گفت: بواسطه تشکیل این قرارگاه، استان البرز در زمره استان های برتر کشور در تحقق اهداف نهضت ملی مسکن قرار گرفته و در میانگین تکالیف محوله رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای نیروهای مسلح در استان و به استناد بازدیدها و بررسی های دقیق در خصوص احیای ظرفیت های موجود و تعاونی هایی که برای نیروهای مسلح استان شکل گرفته، راهکار ارائه داد.

استاندار البرز به مجموعه ریحانه در شهرجدید مهستان که سالیان گذشته با هدف تامین مسکن نیروهای انتظامی استان ایجاد و نیمه کاره رها شده، افزود: این موضوع باید با تشکیل کارگروهی ویژه دنبال شود چراکه فرصتی مغتنم در یکی از بهترین نقاط استان فراهم است.

وی گفت: درصدد هستیم موانع تمامی تعاونی های تشکیل شده در حوزه مسکن را با هدف خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه، برطرف کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز