خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

طراحی، ساخت و نصب المان‌های نوروزی در سطح‌ تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۵۱

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تداوم اجرای عملیات طراحی، ساخت و نصب المان‌های نوروزی در سطح‌شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیامک آسیایی با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال نو و همزمان با اجرای طرح‌های "استقبال از بهار" توسط حوزه سیما، منظر و فضای سبز المان‌های نوروزی و مناسبتی و نیز سردیس و تندیس مفاخر و مشاهیر آذربایجان و ایران پس از طراحی و ساخت به تدریج در شهر نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه المان‌های نوروزی پس از انتشار فراخوان ملی و دعوت از هنرمندان صاحب سبک کشوری در حال تهیه و ساخت هستند، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان، ۴۴ اثر از هنرمندان سراسر کشور با رای کمیته حجم سازمان سیما، منظر و فضای سبز انتخاب و جهت اجرا به مناطق دهگانه ابلاغ شده که در کلیه مراحل سازمان سیما، منظر و فضای بر روند ساخت و نصب المان‌ها نظارت دارد.

آسیایی در این زمینه خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت المان‌های جدید، بهسازی و جابجایی المان‌های قبلی، بهسازی و رنگ آمیزی پیکر تراشه‌های چوبی و پهن سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر از امور مربوط به معاونت سیما، منظر سازمان در روزهای اخیر بوده که در آستانه سال نو در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز