خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۳ تبریز خبر داد؛

پیش‌بینی احداث ۱۰۶ هکتار فضای سبز در بودجه سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۶۶

شهردار منطقه ۳ تبریز از پیش‌بینی احداث ۱۰۶ هکتار فضای سبز در بودجه سال ۱۴۰۲ این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند پیش از ظهر امروز در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد:  ۹۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی بودجه فضای سبز منطقه ۳ در سال آینده است و بر همین اساس ۱۰۶ هکتار فضای سبز در سطح منطقه احداث می‌شود.

وی افزود: سال آینده ۸۵ هکتار در ضلع جنوبی اتوبان کسایی درختکاری خواهیم داشت که ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش‌بینی کرده ایم.

پورخردمند خاطرنشان کرد: 5 هکتار در فاز دوم پارک باغشمال، ۶ هکتار  در پارک جنگلی مارالان، 4 هکتار در قطعات ارتش و ۶ هکتار در حاشیه اتوبان کسایی فضای سبز احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در کنار احداث فضای سبز جدید، توجه جدی به نگهداشت فضای سبز موجود و تاسیسات و تجهیزات آن خواهیم داشت.

صدور ۱۴۹ پروانه ساختمانی از ابتدای سال تا پایان دی‌

شهردار منطقه ۳ تبریز از صدور ۱۴۹ پروانه ساختمانی تا پایان دی سال جاری خبر داد.

اکبر پورخردمند در ادامه اظهار کرد: ۳۰ عدد اصلاحیه و ۳۰ مورد تمدید پروانه از آغاز فروردین تا پایان دی سال جاری صادر شده است.

وی افزود: ۱۵۷ فقره استعلام ادارات و دیگر گواهی های مرتبط در حوزه شهرسازی در طی این مدت صادر شده است.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز