خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد:

دستفروشان تبریز در سامانه "بازار" ساماندهی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۰۴

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از ایجاد سامانه‌ای به نام بازار برای ساماندهی دستفروشان تبریز خبر داد و گفت: سال آینده زیرساخت مورد نیاز برای نظارت هوشمند بازارچه‌های محلی تبریز اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی کیانی در سیزدهمین نشست از سلسه نشست های مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: برنامه ریزی مدونی انجام شده است تا در سال آینده سامانه‌ای به نام بازار طراحی شود تا تمامی دستفروشان شهر تبریز از طریق این سامانه ساماندهی شوند به طوری که دستفروشان به صورت الکترونیک مکانی را برای استقرار خود انتخاب خواهند کرد.

وی در تشریح سامانه ساماندهی دستفروشان در سال آینده ابراز کرد: محل‌های استقرار دستفروشان در بازه‌های زمانی مثلا ماهیانه تغییر کرده و هیچ دستفروشی در یک مکان ثابت نخواهد ماند و برای این طرح به خصوص بازار موقت ایجاد خواهیم کرد و موفقیت این طرح مرهون همراهی اصحاب رسانه در بحث فرهنگ سازی و همکاری دستفروشان است.

کیانی همچنین در خصوص تامین میوه شب عید شهر تبریز افزود: در روزهای پایانی سال ۲۰ نمایشگاه عرضه میوه عید، پروتئین و کالاهای اساسی در سطح مناطق دهگانه شهری برپا می‌شود، ۴۰۰ تن میوه شب عید تبریز با هماهنگی جهاد کشاورزی تامین شده است و تدابیری برای تامین هزار تن میوه دیگر در صورت نیاز اندیشیده شده است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از اجرای زیرساخت نظارت هوشمند در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای زیرساخت نظارت هوشمند از قبیل پایش تصویری بازارچه های محلی تحت نظر سازمان، کنترل هوشمند ترازوها به صورت شبکه ای بودجه پبش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز