خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان:

آمار بیکاری با توجه به ظرفیت‌های استان قابل توجیه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۹۶

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در بخش‌های مختلف و از سویی وجود بیکاری قابل توجیه نیست و سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در حوزه آموزش به صورت موثر و کاربردی وارد شوند.

به گزارش ایلنا، محمد کرمی در دیدار با مدال آوران المپیاد مهارت اظهار داشت: در رشته خودتان متوقف نشوید و هر روز با تلاش بسیار و حرکت رو به جلو منشا تحولی بزرگ در منطقه شوید.

وی بیان کرد: کسب رتبه‌های عالی شما قابل تقدیر است اما نباید در همین مرحله متوقف شوید بلکه هر روز باید یک قدم رو به جلو حرکت کنید و با تلاش زیاد منشا تحولی بزرگ در منطقه شوید.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شما می‌توانید جوانان دیگر را هم در کنار خود داشته باشید و به آن‌ها آموزش دهید.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که در بخش‌های مختلف علمی پیشرفت می‌کنید از یاد خدا غافل نشوید چون همه عالم در یَد قدرت خداوند است و خداوند این موهبت را به شما عنایت کرده پس بسیار شکرگزار باشید.

کرمی تصریح کرد: در کنار این رشد و ترقی باید مراقبت و تغذیه روح را سرلوحه کار خود قرار دهید و همواره به یاد خداوند باشید.

وی اظهار داشت: اگر جامعه‌ای بخواهد پیشرفت کند باید آن جامعه به نسل جدید و جوانان و کسانی که دارای خلاقیت و نوآوری هستند توجه داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره به مبحث علم و فناوری تاکید دارند و یکی از اولویت‌های این استان هم توجه به مبحث علم و فناوری است.

وی افزود: هم‌اینک در بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان نیازمند آموزش هستیم و علم و فناوری باید در این حوزه وارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز