خبرگزاری کار ایران

تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۳۵

کلیات تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایت با اعمال تغییراتی به تصویب اعضای حاضر در این جلسه رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر تبریز، تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در ۳۷ ماده توسط شهرداری تبریز تهیه و تنظیم شده که شهرداری نسبت به سال قبل تغییراتی در آن اعمال کرده است.

 بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ در جلسات فوق العاده روزهای گذشته بررسی شده و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسیده بود.

در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، بخشی از ماده  ۱۰ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری مبنی بر عوارض پروانه های ساختمانی مجددا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایتا با اعلام تغییراتی در برخی از بندهای این ماده به تصویب اعضای شورای شهر تبریز رسید.

در ادامه این جلسه، بخشی از ماده ۱۵ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری مبنی بر عوارض بر مشاغل مجددا مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته و نهایتا با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

علی نوای باغبان، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با این بند اظهار کرد:۴۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح شهر تبریز فعالیت دارند که کار آنها آموزش حرفه های مختلف است، وزارت کشور تاکید کرده است که این آموزشگاه‌ها تجاری محسوب نشود و عوارض تجاری از آنها اخذ نگردد.

حجت الاسلام رسول برگی، رئیس شورای شهر تبریز هم در این خصوص مطرح کرد: متاسفانه برخی از این آموزشگاه‌ها با نام مرکز آموزشی، کار تجاری می‌کنند، لازم است در این خصوص موارد بحث و بررسی شود.

روح الله دهقان نژاد، رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه عنوان کرد: در دفترچه عوارض قبلی، مشاغل فرهنگی مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد مشمول تخفیف می‌شدند، در این مورد نیز می‌توان با تایید سازمان فنی و حرفه ای می‌توان عوارض این آموزشگاه‌ها نیز رایگان با‌شد.

در ادامه یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، بخشی از ماده ۲۵ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ مبنی بر بهای خدمات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که نیازمند اصلاح بود، مجددا مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات لازم اعمال شد.

 کلیات تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز با مبنای افزایش ۴۵ درصدی در عوارض به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز