خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر تبریز خبر داد؛

حرکت شهرداری به سمت شهر دوستدار سالمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۲۵

نائب رئیس شورای شهر تبریز از عزم مدیریت شهری برای حرکت در مسیر شهر دوستدار سالمند خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی باغبان در جلسه هم اندیشی رؤسای کانون‌های بازنشستگی که با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی و شهردار منطقه ۴ در خانه امید تبریز برگزار شد، ابراز کرد: برای تکریم سالمندان شهر تبریز صدور کارت منزلت برای بازنشستگان و شهروندان بالای ۶۵ سال در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.

باغبان اظهار  کرد: در لایحه‌ ای که اخیرا از طرف شهرداری برای بازنشستگان آمده، شهروندان بالای ۶۵ سال مشمول دریافت کارت منزلت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: بخشی از خدمات و امکانات شهری مانند مترو با ارائه کارت رایگان بوده و اقسام خدمات دیگر با تخفیف ویژه برای سالمندان صورت می‌پذیرد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس‌ های واحد شهرداری به بخش رایگان این کارت شامل می شود و بخش خدمات درمانی شامل تخفیف است، همچنین استفاده از فضاهای ورزشی و استخرها نیز از دیگرخدمات کارت منزلت خواهد بود.

 سال آینده یک‌پارک مخصوص سالمندان در تبریز احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از احداث یک پارک مخصوص سالمندان طی سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام رسول برگی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: مناسب‌سازی شهر برای سالمندان از ملزومات و ضروریات  مدیریت شهری است و طبق برنامه ریزهای منسجم در سال آینده یک پارک موضوعی مخصوص سالمندان شهر تبریز در نظر گرفته می شود.

در این جلسه رؤسای کانون‌های بازنشستگی ضمن اشاره به مشکلات خود، پیشنهاداتی از جمله مناسب‌سازی مبلمان شهری برای سالمندان، ایجاد پارک متناسب، بهره مندی از ظرفیت فرهنگسراها برای برگزاری مراسمات صنفی و... ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز