خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

کولاک و برف در راه قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۳۲

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به بارش برف و باران، وزش باد و احتمال پدیده کولاک از روز سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

مهدی آخوندی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: برای امروز و فردا باتوجه به گذر متناوب امواج ، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق برف و باران و در همچنین رگبار، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از سه شنبه تا ظهر چهارشنبه با نفوذ و استقرار سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که بارش‌ها در مناطق کوهستنانی و سردسیر به صورت برف بوده و باتوجه به وزش باد احتمال کولاک وجود دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به شدت بارش‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد کاهش دید افقی خواهیم بود و احتمال انسداد راه‌های روستایی کوهستانی، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و وقوع بهمن در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آخوندی گفت: باتوجه به وضعیت جوی از هم استانی‌ها درخواست داریم از تردد در مناطق کوهستانی اجتناب کرده و هنگام تردد با خودرو تجهیزات زمستانی به همراه داشته و مصرف حامل‌های انرژی را مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز