خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

سامانه بارشی از فردا وارد قزوین می شود/ آخر هفته بارانی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۸۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با ورود سامانه بارشی به استان قزوین از فردا شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان قزوین از فردا پنجشنبه به تدریج شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود و این بارش‌ها تا صبح شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان افزود: تا ظهر روز جمعه، بارش‌ها به شکل باران است و در اواخر وقت روز با توجه به کاهش محسوس دما، بارش‌ها در تمامی نقاط استان به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: در مناطقی مانند بوئین زهرا و دشت قزوین از حجم بارش‌ها کاسته خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: با توجه به افت شدید دما در روز‌های جمعه و شنبه، احتمال سرمازدگی محصولات باغی و کشاورزی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان پیش بینی کرد: روز‌های جمعه و شنبه شاهد وزش باد‌های غربی در استان قزوین خواهیم بود.

آخوندی یادآور شد: روز جمعه پدیده یخبندان، کاهش دید افقی، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد‌های شهری و برون شهری و انسداد مسیر‌های روستایی در استان پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه آسمان استان را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز